piątek, 16 sierpnia 2013

Wczorajsza pozycja na AUD/USD interwał H1

Swoją analizę oparłem na pewnej formacji harmonicznej, wykorzystując poziomy fibo.
Formacja tutaj wyrysowana to nic innego jak popularny Gartley. Cena zatrzymała się na poziomie 61.8%, następnie bardzo precyzyjnie na 78.6% odcinka XA. Własnie w punkcie D starałem się jak najprecyzyjniej zagrać, możliwie jak z najmniejszym stop losem. Dodatkowo pojawił się tutaj podwójny szczyt co pozwoliło dobrze wejść w pozycję ;)

Moja przygoda z forexem trwa już 4 rok jednak nie byłem do końca zadowolony z wyników, nie zarabiałem regularnie. Podczas rozdania nagród na konkursie Cross trade poznałem Fibo Team, spodobało mi się ich podejście do rynku (było podobne do mojego). Ostatnio byłem tez na szkoleniu stacjonarnym organizowanym przez Fibonacci Team w Katowicach , uporządkowało to moją wiedzę na temat formacji harmonicznych i teraz szerzej patrzę na rynek, widzę więcej. 

Poniżej screeny z opisywanego zagrania.


Poziomy fibo


Wynik


Łukasz Stefanik

1 komentarz: